הרבה בעלי עסקים שואלים אותי שאלות אודות פעילות המוקד שלנו. איך אתם מצליחים להשיג את הלקוח ואני לא מצליח? איך אתם מצליחים למכור ואנשי המכירות שלי לא מצליחים? למה כאשר אתם מתאמים את הפגישה הלקוח מופיע?
ובכן, יש עוד הרבה שאלות ובכדי לשתף מעט מהידע שצברתי לאחר 25 שנות ניסיון במכירות, אפרסם מידי שבוע פוסט עם טיפ אחד לתיאום פגישה או מכירה מוצלחים יותר.
טיפ מס' 1: שאלה מצוינת! מי עושה אצלך את שיחות המכירה? האם זה אתה? איש מכירות שזו העבודה שלו? איש מכירות שמנסה לתאם פגישה לעצמו?
מניסיוני, מתאם הפגישה אינו צריך להיות איש המכירות בעצמו. זו מיומנות שונה! מתאם הפגישה צריך להיות זה שיעורר בלקוח מספיק סקרנות כדי שירצה להיפגש. כולנו מבינים, שאיש המכירות בפגישה בארבע עיניים, הוא בעל סיכוי רב יותר לסגור את העסקה ולכן המטרה של מתאם הפגישה היא אחת: "למכור" את הפגישה. כל דבר אחר יחטיא את המטרה. מתאם הפגישות צריך לתת מספיק מידע, אך עדין להשאיר די מקום לסקרנות של הלקוח. הייתי מוסיף ואומר שברוב המקרים עדיף להשאיר את מתאם הפגישות "בערפל" לגבי הפרטים שאנחנו רוצים לחשוף בפגישה עצמה. לכן, על כל שאלה שהיא מעבר לגבולות הגזרה של שיחת התיאום נענה: "שאלה מצוינת. דבר על זה עם איש המכירות בזמן פגישה".
Uncategorized
מדיניות פרטיות
B-Meeting מתחייבת לא לעשות כל שימוש לרעה במידע הנאסף על לקוחות וגולשים באמצעות קמפייני פייסבוק. B-Meeting מתחייבת כי כל מידע הנאסף באמצעות הקמפיין לא יועבר