לשים את המרכיבים הנכונים

מוזמנים לשתף:

כדי להצליח בכל דבר בחיים, חשוב לשים את המרכיבים הנכונים, במינון הנכון ולחכות. לפעמים צריך לחכות שבוע, לפעמים חודש ולפעמים (כמו הכנת כוס תה) ההצלחה היא מיידית. ככל "שהתבשיל" יותר מורכב, הסיכוי שמשהו ישתבש, גבוה יותר ולכן חשוב לזהות מהו המרכיב ששמנו פחות ממנו או שהוא בכלל מקולקל וצריך לשים אחר (מאותו הסוג) במקומו. ההצלחה היא בעיני המתבונן. לעיתים, "התבשיל" שיצא מאוד טעים לאחד ולאחר "חסר משהו"…זה עדין לא מושלם. לא לכולם יש סבלנות עד שהתבשיל יהיה מוכן והם רעבים כבר אחרי שעה, למרות שכדי שהתבשיל יהיה מוכן, רצוי לשים אותו שעתיים בתנור.בכל פרויקט שאנחנו (B-Meeting) לוקחים מעורבים לא מעט מרכיבים: לקוח-משרד פרסום-טלפן-(לפעמים) שוב הלקוח ועוד. בסופו של דבר הפעילות אמורה להכניס למזמין השירות (הלקוח) פדיון שהוא מעבר להשקעה וליצור ערך אמיתי. בעל עסק, שיוצא בקמפיין לידים, רוצה לפנות ללידים קרים, מחפש שירותי מענה אנושי אישי, תמיד יחפש את התבלין שיהפוך את התבשיל למתאים ביותר לחיך שלו. התבלין הוא מנהל הפרויקט, שידע ללוות את הפרויקט כולו וידע לתת פידבק גם ליחידות האחרות ולהוציא מהן את המקסימום…ממש לנהל את פס היצור, כדי לתת לבעל העסק ערך אמיתי וניצול הנסיון שנצבר בעשרות שנות עבודה. התוצאה חשובה מאוד, אך הדרך לא פחות.

פוסטים נוספים:

Uncategorized

מדיניות פרטיות

B-Meeting מתחייבת לא לעשות כל שימוש לרעה במידע הנאסף על לקוחות וגולשים באמצעות קמפייני פייסבוק. B-Meeting מתחייבת כי כל מידע הנאסף באמצעות הקמפיין לא יועבר

Uncategorized

בעל עסק שמתקשה לגייס עובדים?

רציתי לספר לך על תהליך שביצעתי בארגון שלי ואצל כמה מלקוחותיי והצליח כל כך, שהחלטתי שגם לבעלי עסקים אחרים מגיע מהטוב הזה. שמי ערן פליטי,

Call Now Button