אני מדבר עם המון בעלי עסקים. זה המקצוע שלי.
החברה שבבעלותי נותנת שירותי תיאום פגישות ומכירות לעסקים, שיש להם מוצר מעולה, אך אין להם זמן ומשאבים לגייס אנשי מכירות, להכשיר אותם, לאמן אותם (במידת הצורך) להחליף אותם, לודא שעשו את כמות השיחות שהם צריכים לעשות, להאזין לשיחות ולמשב אותם…בקיצור, אנחנו עושים את כל אלו (ועוד הרבה יותר) ובעל העסק ממשיך לעשות את מה שהוא עושה הכי טוב:
לייצר תוכנת הנהלת חשבונות מנצחת
לתת טיפולי יופי ולייף סטייל
לבנות תוכניות מנצחות לבתי ספר
ועוד עשרות נושאים ומיזמים מדהימים.
לעיתים, הלקוחות שמבקשים את שירותיי טוענים בפניי "שהם לא יודעים למכור" ולכן הם זקוקים לשירותיי. אני מיד אומר להם, אם לא היית יודע למכור, לא היית "חוצה את הרוביקון" והופך לבעל עסק. קמת יום אחד ובחרת "לעלות למגרש". להבנתי, כל מי שנמצא על המגרש יודע לשים את הכדור בסל. נכון, ג'ורדן יש רק אחד, אבל כל שחקן חייב לדעת לדעת לשים את הכדור בסל.
גם אני כמנכ"ל, יודע במה אני חזק ועל מה שווה לי לשלם לאנשים אחרים שיעשו את העבודה במקומי. לא cכל דבר אני ג'ורדן, אבל אני יודע לשים את הכדור בסל. אם אני צריך ללמוד משחק חדש, גם את זה אני יודע לעשות.
הפוסט יקודם בפייסבוק: כי לקחתי קורס בפרסום דיגיטלי
יעלה לבלוג באתר שלנו https://b-meeting.co.il/ , כדי לשפר את הדירוג שלו, בזכות חומר שלמדתי באותו קורס בדיוק.
התמונה עוצבה בקנבה, כי לקחתי קורס בעיצוב.
בשורה בתחתונה, הלקוחות שלי יקבלו פוסטים מעוצבים ע"י מעצבת מעולה (לא אני) והקידום יבוצע ע"י מומחה דיגיטל (לא אני), שיחות המכירה יבוצעו ע"י נציגים מיומנים וינוהלו ע"י ראש צוות חדורה מטרה, אבל המנכ"ל עשה ויודע לעשות את זה…לא פחות טוב (ואולי אפילו יותר).
בברכת מכירות,
ערן פליטי, מנכ"ל B-Meeting