טיפ מספר 3 לשיפור המכירות: "צריך לצלצל פעמיים".

מוזמנים לשתף:

כמה פעמים שמעתם מאנשי המכירות שלכם "אני מתקשר אבל אף אחד לא עונה לי"? אני מנחה את אנשי המכירות שלי פשוט לצלצל פעמיים. אם הלקוח באמת לא יכול לענות הוא לא יענה, אבל הרוב יסתקרנו למי כל כך חשוב לדבר איתם…ויענו!

פוסטים נוספים:

Uncategorized

מדיניות פרטיות

B-Meeting מתחייבת לא לעשות כל שימוש לרעה במידע הנאסף על לקוחות וגולשים באמצעות קמפייני פייסבוק. B-Meeting מתחייבת כי כל מידע הנאסף באמצעות הקמפיין לא יועבר

Uncategorized

בעל עסק שמתקשה לגייס עובדים?

רציתי לספר לך על תהליך שביצעתי בארגון שלי ואצל כמה מלקוחותיי והצליח כל כך, שהחלטתי שגם לבעלי עסקים אחרים מגיע מהטוב הזה. שמי ערן פליטי,

Call Now Button