ובכן, בשונה מהלקוח העסקי בו נתמקד בתועלות לעסק שלו, עם הלקוח הפרטי נמקד את השיחה בשורת הרגש. לאחר התיאום, או תו"כ תהליך ההתלבטות, נשמור איתו על קשר בכל אמצעי טכנולוגי העומד לרשותינו, כדי להשאיר אותו "חם" עד לרגע קיום הפגישה מתוך הבנה, שאם אותו לקוח, לא ירגיש נלהב סביב קיום הפגישה, כנראה שלא יופיע אליה (לעיתים גם מבלי להודיע). הטלמיטינג שלנו לא נגמר בעת הכנסת הפגישה ליומן אלא רק לאחר שהתקיימה.
מהם הכללים שלנו לתיאום פגישה עם הלקוח הפרטי?
- הלקוח הפרטי אוהב שמדברים אל הרגש שלו. החיבור של איש המכירות ללקוח הוא המפתח להצלחה.
- יש הבדל בין לידים קרים לחמים. הגישה ללקוח שהשאיר פרטים, שונה מהותית מלקוח שאנו פונים אליו לראשונה ומנסים להסביר לו את הצורך במוצר שלנו. אנחנו מבינים את ההבדלים ויודעים לייצר תוצאות מדאטה קרה וחמה.
- תסריט שיחה: כתיבת תסריט שיחה מנצח הוא חלק מהשירות שלנו. מנכ"ל החברה מעורב באופן אישי בכל תסריט שיחה שנכתב.
- פולו אפ: לקוח פרטי "פחות לחוץ על הטלפון שלו" וברוב המקרים יענה לשיחה לא בפעם הראשונה שנתקשר. לכן, עלינו לבצע מעקב, באמצעים טכנולוגיים כדי לא לפספס אף ליד ולחזור אליו בשעה שנוחה לו.
- וידוא הפגישה: אין דבר יותר מבאס מלחכות ללקוח שיגיע לפגישה וזה לא מגיע ואפילו לא מודיע. לכן, אנו נשתמש בכל אמצעי העומד לרשותנו כדי לודא שהפגישה תתקיים.
- הכנה לפגישה: ההכנה של איש המכרות לפגישה יכולה להתבצע בשלל דרכים. קבוצת ווצאפפ, שיתוף הקלטת השיחה של המתאם עם הלקוח, מידע ע"ג זימון הפגישה, תדרוך טלפוני של איש המכירות ועוד דרכים יצירתיות ומגוונות.
- החיבור לאיש המכירות נעשה בצורה פשוטה ע"י סנכרון יומנים, כך שכולנו נדבר עד מהרה שפה משותפת אחת ברורה.
- פגישות עבודה שבועיות מתבצעות במידת הצורך כדי לשפר את שיתוף הפעולה.
- שמירה על קשר עם הלקוח לאורך התקופה מרגע תיאום הפגישה עד למועד קיומה בכל אמצעי העומד לרשותנו. החל משליחת סרטונים וכלה בתובנות מנצחות עבור השירות או המוצר שלך!