אחד האתגרים בשיחת מכירה היא קודם כל להגיע אליה. אנחנו מוצאים את עצמנו לא מעט פעמים "רודפים" אחרי לקוחות שמסיבה כזאת או אחרת לא עונים לטלפון. מניסיוני, אם אנחנו מדברים על לידים "חמים", ובהנחה שאנו מדברים על מספרים של טלפונים ניידים:
כ10% יכחישו פניה.
כ10% לא נצליח להשיג בכלל (כי הם פשוט לא יענו לטלפון).
ל80 האחוזים הנותרים נצטרך להתקשר כ2.5 פעמים בממוצע כדי לייצר שיחה משמעותית (של למעלה מדקה).
איך נגדיל את הסיכוי לשיחה משמעותית? נתקשר ללקוח 3 פעמים ביום, בשעות שונות למשך 3 ימים. לאחר שלא ענה לנו (אפילו בפעם הראשונה) שווה להשאיר הודעת ווצאפפ שמציינת שחיפשנו אותו ללא הצלחה ומה השעה שנח לו לדבר?
בברכת מכירות..