מי מאיתנו (אנשי המכירות) מצא את עצמו מתקשר עשרות פעמים ללקוחות שאף אחד לא עונים? אחרי שכבר הבנו שכ20% מהלידים (אם הושארו לנו) אין בהם ערך אמיתי (10% לא יענו ו10% יכחישו פניה) נשאר לנו להגדיל את הסיכוי לייצר אינטראקציה מכירתית עם 80% מהלידים. אז אחרי שהתקשרנו פעמיים ברציפות (כמו שלמדנו) ואחרי שהתקשרנו 3 פעמים בשעות שונות באותו יום, נשלח ללקוח שלנו הודעה בווצאפפ. למה ווצאפפ? כי זו הפלטפורמה היחידה שההודעות שנשלחו דרכה נפתחות בשיעור של למעלה מ90%!!! הקפידו על הכללים הבאים ותשפרו את הסיכוי ליצור קשר עם הלקוח:
1. הודעת הווצאפפ צריכה להיות קצרה, ממוקדת:"שלום משה. פנית אלינו דרך פייסבוק. אני אנסה להשיגך שוב. ערן מB-Meeting". רוב הסיכויים שהוא יחזור אלי עם שעה שנח לו לדבר.
2. יש אפשרות לפתוח חשבון ווצאפפ גם על מספר נייח. לא חייבים להחזיק קו נייד נוסף או שהנציג ישלח מהנייד האישי שלו.
3. ברוב המכשירים ניתן לשים 2 חשבונות ווצאפפ.
4. בחשבון הווצאפפ חשוב לשים תמונה של בנאדם (ולא הלוגו של החברה). אנשים אוהבים לדבר עם אנשים.
5. כמובן להגיב במידה והוא עונה ולנסות לחתור לקיום שיחה טלפונית.
בברכת מכירות…