שלקוח מזמין אותך לעשות פודקאסט
פודקאסט עם ידידי סער ברעם - מומחה פייסבוק
מי הלקוחות שלנו?
מדיניות פרטיות
B-Meeting מתחייבת לא לעשות כל שימוש לרעה במידע הנאסף על לקוחות וגולשים באמצעות קמפייני פייסבוק. B-Meeting מתחייבת כי כל מידע הנאסף באמצעות הקמפיין לא יועבר לאף גורם אחר וכי השימוש בו יעשה למטרות יצירת קשר עם גולשים אשר ביקשו לקבל הצעת
בעל עסק שמתקשה לגייס עובדים?
רציתי לספר לך על תהליך שביצעתי בארגון שלי ואצל כמה מלקוחותיי והצליח כל כך, שהחלטתי שגם לבעלי עסקים אחרים מגיע מהטוב הזה. שמי ערן פליטי, מנכ"ל B-Meeting. חברתנו מתמחה בשיווק ומכירות לעסקים. לב העסק הוא מוקד מכירות ותיאום פגישות שעובד מהבית
שירות 360 לעסקים
שירות 360 לעסקים…מה זה אומר? בשבוע שעבר ציינו 6 שנים שאנחנו בB-Meeting מתאמים פגישות ומשמשים כמוקד המכירות של עשרות עסקים וחברות בישראל. כחלק מהעבודה, מצאנו את עצמנו עובדים כתף אל כתף עם משווקים דיגיטליים מצוינים ונותנים להם את הפידבק הדרוש כדי
איך עושים מהלימון לימונדה?
איך עושים מלימון לימונדה?בתקופה כזאת, של אי ודאות עסקית, הרבה בעלי עסקים יושבים על הגדר ונמנעים מלקבל החלטות עסקיות משמעותיות.אנחנו חושבים אחרת. זה בדיוק הזמן להכין את הקרקע לפעילות שבוא תבוא. המלחמה תיגמר מתישהו ועוד לפני זה, הקהילה העסקית תחזור לשגרה.
מסלול הליד
איזה מסלול הליד שלכם עובר מרגע הכניסה עד לרגע הפגישה? האתגר הכי גדול, שלנו, מתאמי הפגישות הוא לגרום לכך שהפגישה תתקיים, במיוחד ללקוח הפרטי. הלקוח הפרטי מוצף גירויים ולפעמים לא הצלחנו בשיחת התיאום להבהיר את הערך של הפגישה והלקוח פשוט "שכח"
איך עושים טלמיטינג מנצח ללקוח הפרטי?
ובכן, בשונה מהלקוח העסקי בו נתמקד בתועלות לעסק שלו, עם הלקוח הפרטי נמקד את השיחה בשורת הרגש. לאחר התיאום, או תו"כ תהליך ההתלבטות, נשמור איתו על קשר בכל אמצעי טכנולוגי העומד לרשותינו, כדי להשאיר אותו "חם" עד לרגע קיום הפגישה מתוך
טיפ מס' 7 למכירות: שכל או רגש? גם וגם!
כאמור, בתהליך מכירה קלאסי, אנו עוברים 4 שלבים: 1. סמול טוק (מקרב) 2. איתור צרכים (דנו בכך בפוסט הקודם) 3. הצגת הפיתרון (נדון בו היום) 4. סגירת עסקה נשאלת השאלה: כאשר אנו מציגים ללקוח פתרון, האם נדבר אל הרגש או השכל?
טיפ מס' 6 לתהליך מכירה נכון: לשאול את השאלות הנכונות ולשתוק
אחת התכונות שמאפיינות אנשי מכירות, הם מאוד אוהבים לדבר. יש שיאמרו: "אלוהים נתן לנו זוג אוזניים ופה אחד כדי ששליש מהזמן נדבר ושני שליש נקשיב". לכל תהליך מכירה נכון, יש 4 שלבים: 1. מקרב (small talk) 2. איתור צרכים – עליו
טיפ מס' 5 להגדלת המכירות: להגדיל את הסיכוי
מי מאיתנו (אנשי המכירות) מצא את עצמו מתקשר עשרות פעמים ללקוחות שאף אחד לא עונים? אחרי שכבר הבנו שכ20% מהלידים (אם הושארו לנו) אין בהם ערך אמיתי (10% לא יענו ו10% יכחישו פניה) נשאר לנו להגדיל את הסיכוי לייצר אינטראקציה מכירתית
טיפ מספר 4 לשיחת מכירות מוצלחת: Time is money!!!
אחד האתגרים בשיחת מכירה היא קודם כל להגיע אליה. אנחנו מוצאים את עצמנו לא מעט פעמים "רודפים" אחרי לקוחות שמסיבה כזאת או אחרת לא עונים לטלפון. מניסיוני, אם אנחנו מדברים על לידים "חמים", ובהנחה שאנו מדברים על מספרים של טלפונים ניידים:
טיפ מספר 3 לשיפור המכירות: "צריך לצלצל פעמיים".
כמה פעמים שמעתם מאנשי המכירות שלכם "אני מתקשר אבל אף אחד לא עונה לי"? אני מנחה את אנשי המכירות שלי פשוט לצלצל פעמיים. אם הלקוח באמת לא יכול לענות הוא לא יענה, אבל הרוב יסתקרנו למי כל כך חשוב לדבר איתם…ויענו!
טיפים למחפש העבודה מהבית
לאחרונה אני נתקל בלא מעט פוסטים (בפייסבוק) של מחפשי עבודה שמאוד מתסכלת אותם העובדה שהם לא מצליחים למצוא עבודה. בתור מעסיק פוטנציאלי, רשמתי עבורכם כמה טיפים, שאני מקווה שתיישמו ויעזרו לכם למצוא את העבודה הבאה שלכם: 1. אם אתם מגיבים להודעת
טיפ מס' 2 במכירות: להיות בכושר
טיפ (2) לסגירת מכירה איכותית: כמה פעמים יצא לכם לדבר עם אנשי מכירות שהרגשתם שאתם עוד שורה באקסל שלהם? (המון) וכמה פעמים יצא לכם לדבר עם אנשים נלהבים, שאפילו אם בתחילה הרגשתם שהמוצר שלהם לא מעניין אתכם, בכל זאת המשכתם בשיחה
שאלה מצוינת – טיפ 1 במכירות
הרבה בעלי עסקים שואלים אותי שאלות אודות פעילות המוקד שלנו. איך אתם מצליחים להשיג את הלקוח ואני לא מצליח? איך אתם מצליחים למכור ואנשי המכירות שלי לא מצליחים? למה כאשר אתם מתאמים את הפגישה הלקוח מופיע?ובכן, יש עוד הרבה שאלות ובכדי
כמה רחוק אתם מוכנים ללכת בשביל לעמוד ביעדים?
כמה רחוק אתם מוכנים ללכת (או לרוץ) כדי לעמוד ביעד שהצבתם לעצמכם? לפני 5 חודשים, הייתי בכושר שיא! גמעתי 25 ק"מ בשבוע והתכוננתי לחצי מרתון. הלכתי על השיא שלי (שעומד על 1:50:07). רצה הגורל וחודש לתוך האימונים פציעה קשה בשריר הירך
איך שינוי בכוון החשיבה מייצר שינוי בתוצאות?
לפני כ4 שנים ניסיתי להקים מוקד טלפוני ברמת השרון. שנה שהייתי מתוסכל שלא מצליח לגייס ולהקים. אנשים פשוט לא באו לעבוד! אז עשיתי שינוי והעברתי את המוקד לחיפה. שם יהיה יותר קל לגייס. ואכן תוך זמן קצר, מצאתי אנשים שהיו שותפים