תיאום פגישות (טלמיטינג)
תיאום פגישות מכירה טובות מתחילות בהכנה טובה. כדי שאתם או אנשי המכירות שלכם, לא תבזבזו זמן יקר בטלפונים מיותרים, תנו לנו לאתר ולעורר עבורכם את הלקוחות שצריכים את שרותיכם ומוצריכם. המטרה שלנו היא להביא את הלקוח לפגישה "מבושל" ומסוקרן, מה שיגדיל משמעותית את הסיכוי שלכם או של איש המכירות לסגירת עסקה במקום.
איך אנחנו מצליחים בתיאום פגישות מנצחות?
הסוד לתיאום פגישות מוצלחות טמון בתכנון מדוקדק וסדר פעולות שאנו דואגים לבצע לכל אורך הפרויקט. השיטה שפיתחנו, על סמך שנים של ניסיון, עובדת פעם אחר פעם ומצליחה לחבר בין שני האלמנטים החשובים ביותר: תיאום הפגישה ודאגה לקיומה.
מהן "עשרת הדיברות" שלנו בתיאום פגישות עסקים מוצלחות?
- תסריט שיחה מנצח: כל אחד מאיתנו חשוף למאות מסרים מידי שעה. שיחת טלפון שמטרתה "לתפוס את אוזנו" של הלקוח הפוטנציאלי חייבת ליצור ענין או משהו שונה מהרגע שהלקוח שלנו אומר את ה"הלו". מעבר לכך, השיחה חייבת להתפתח ושתעבור בה מספיק אינפורמציה כדי שהוא יסכים להיפגש ומצד שני להשאיר טעם של עוד. כתיבת תסריט שיחה מנצח הוא חלק מהשירות של B-Meeting.
- בחירת צוות המכירה: מנכ"ל החברה או מנהל הפרויקט בוחרים את אנשי הצוות המתאימים ביותר לביצוע הפרויקט על סמך ניסיון וחיבור אישי לפרויקט. שיבוץ, ובמידת הצורך, גיוס כח אדם לפרויקט הם חלק מהשירות של B-Meeting.
- לימוד המוצר והפירמה: כחלק מצוות המכירה, ממש כמו עובדי החברה שלך – מזמין השירות, וכדי לתאם את הפגישה לאנשי המכירות שלך, אנו מחויבים להכיר את המוצרים והשירותים שאתה נותן ברמה של לענות לשאלות בסיסיות. כל נציג, מנהל פרויקט והמנכ"ל מקדישים זמן כדי ללמוד את המוצר שלך.
- שיחת הכנה: כל פרויקט מתחיל בשיחה של נציגי תיאום הפגישות, מנהל הפרויקט והמנכ"ל עם מזמין השירות כדי לקבל ממנו דגשים על המוצרים וניסיון העבר של הפירמה בתיאום הפגישות.
- שיחת סימולציה: הנציגים מקיימים שיחות סימולציה טרם התחלת הפרויקט כדי לשפר את איכות התסריט ורמת סילוק ההתנגדויות וכפועל יוצא מכך, את התוצאות.
- חיבורים טכנולוגיים: מסנכרנים יומנים ומערכות CRM. אנו יודעים לעבוד על כל מערכת CRM. במידת הצורך ניתן לעבוד גם על הCRM שלנו.
- קבוצת ווצאפפ חמה: יוצרים קבוצה ובה שואלים שאלות בלתי צפויות ומדווחים בזמן אמת על כל הפגישות שתואמו והתקיימו.
- לווי צמוד: השבוע הראשון הוא הקריטי ביותר. מנהל הצוות והמנכ"ל מאזינים ולעיתים שותפים בצוות המכירה כדי להיכנס לפרויקט במהירות ולהבין מקרוב את האתגרים.
- וידוא קיום הפגישה: החלק החשוב ביותר בתהליך הוא וידוא שהפגישה אכן תתקיים. אנו נעזרים באמצעים הטכנולוגיים העומדים לרשותנו. לבקשת מזמין השירות גם מתקשרים כדי לאשר את הפגישות.
- שיחות משוב ופגישות עבודה שבועיות: היות וכל השיחות אצלנו מוקלטות, האזנה לשיחות המכירה יחד עם מזמין השירות עוזרת לנו למשב את נציגי תיאום הפגישות, לדייק את תסריט השיחה ולשפר את מקצועיות הנציגים.